Allt detta i et enda Liv! :) ^^

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Lizzii - 7 mars 2011 22:56

Hejhej bloggen^^ idag så kommer det tyvärr inte komma med ng bilder i inlägget..:( inte tid och inga fin kläder eller makeupp (mjukisbrallor och en grå ulltröja, inget smink, flagnat nagellack och blött trssligt hår) he he låter som värsta ''äckeltjejen'' men det för att jag rest en hel det idag. Har suttit i bilen i fyra timmar! åkte till Åre idag och det kommer bilder imorron.. finns bilder därfirån på andrabloggen ^^ jag liksom tänkte på det efter att jag laddat upp bilderna på andra...he he, trött efter badet så hjärnan funkar kanske inte helt 100% nu...:) men men, nu ser jag i spegeln sitter en spegel vid skrivbordet i hotellrummet där jag har datorn, och nu ser jag att mitt hår inte är blött längre :)^^ så ni kommer få en bild idag, men det är en personlig, inga seriösakläder eller så och ingen makeupp...:) men emn får gå endå^^

    

Jag idag då^^ Lillebror sitter vid sidan om, så det är hans rygg och mössa som man ser stick upp lite gulligt i ena hörnet på bilden^^

  

Presentation


hejhej bloggen!=D Jag kommer från en blogg som heter www.berlock.bloggplatsen.se men har fått upp ögonen för Mode! så dedt är det bloggen kommer handla om=D Mode, kläder, smink och min resor som jag gör=D Läs, kommentera o följ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards