Allt detta i et enda Liv! :) ^^

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

samma visa om och om..

Av Lizzii - 9 mars 2011 16:27

Moi Moi

 

Idag så började jag inlägget med moi moi vilket betyder hej hej på Finska^^ Vet inte vart jag fick det ifrån, men eftersom jag skrivigt på svenska, engelsk så skulle det vara kul med variation...typ ^^

Men idag så är det näst sista dagen i Åre :(  Men det ska bli jätte skönt endå och få komma hem! Home sweet Home...typ^^ Men idag så har vi åkt skidor hela dagen,  lite trött är man allt nu, men ska ner till badet senare ikväll, och istället för att bli trött på bad, så brukar jag typ bli mkt piggare :) Men nu så ligger man och slappar i sängen med bloggen som sällskap, eller ja, familjen också, men datorn är ett bättre sällskap...^^ he he den är tyst och lugn :)

Men det vart inga kort idag inte, och ni får tyvärr ingen bild på mig heller, för jag har inga kortför tillfället^^ men när jag kommer hem, så kommer bloggen bli seriöst uppstartad!^^

Godbye (slänger in lite engelska också)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bad

Av Lizzii - 8 mars 2011 21:38

Hello! Nusitter jag i sängen på hotellrummet och skriver på bloggen...^^ Vi var nyss nere och badade och man är helt slut! promise...^^ men men, då sommnar man gott ikväll då :) Vi ska ta och sticka ner till sportsbaren och dricka lite cooca coola ...

Av Lizzii - 8 mars 2011 17:12


Hejhej bloggen! Nu så har jag och lillebror varit nere i affären och köpt glass!^^ Jag tog en våffla med två kulor, daim och Tutti Futti Marchmellows *stavning*  den var super goood^^  Lillebror tog en våffla med två kulor han med :) Choklad (en fa...

Av Lizzii - 8 mars 2011 14:11

Namn: Karin Lisa Ofelia Smeknamn: Lizza, Lissi, Lisis Hårfärg: Blond (inte färgat) Ögonfärg: Blå Längd: 1,67 Född: 24 Augusti 1998 Älskar: Shoppa, rida, djur, kompisar och Hello Kitty Hatar: Allmänt dumma människor, lögner kläder som in...

Av Lizzii - 8 mars 2011 14:05

Hejhej^^ Lovade ju er att ni skulle få bilder från idag^^ så här kommer dem:)                      Lillgubben ser så trött ut..^^ Men han var ju lite trött idag också, för han sov dåligt, men man tar nya tag imorgon :)    ...

Av Lizzii - 8 mars 2011 13:55


Hejhej bloggen^^ Idag så har vi varit i backen hela dagen, eller ja halva dagen kan man säga :) Det var kul i backen och mkt folk, men det är det ju alltid, och speciellt i Åre och när det är sportlov och allt^^ Det var en toppendag för mig idag!^^...

Presentation


hejhej bloggen!=D Jag kommer från en blogg som heter www.berlock.bloggplatsen.se men har fått upp ögonen för Mode! så dedt är det bloggen kommer handla om=D Mode, kläder, smink och min resor som jag gör=D Läs, kommentera o följ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards