Allt detta i et enda Liv! :) ^^

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Snabb fakta:

Av Lizzii - 8 mars 2011 14:11

Namn: Karin Lisa Ofelia

Smeknamn: Lizza, Lissi, Lisis

Hårfärg: Blond (inte färgat)

Ögonfärg: Blå

Längd: 1,67

Född: 24 Augusti 1998

Älskar: Shoppa, rida, djur, kompisar och Hello Kitty

Hatar: Allmänt dumma människor, lögner kläder som inte matchar och sånt som sårar

Bor i Hus el Villa: Villa ofcourse!

Idol: Foki!!x)

Favvis färg: Rosa, vit, svart, o blå!

Favvis ord: Typ eller Liksom

Favvis accesouar: Ringar, Armband och små söta rosetter!

Favvis kläder: Leggings, stor tunika och höga skor med inte för långa skaft

Har en..: Svart kanin (Disa) och en ponny som har färgen svettfux (Sandie)

Vill äga..: Fokis kläder!

Beskriv dig med TRE ord: Mode intresserad, hjälpsamm och en slösa person (gillar att handla och göra av med pengar, och sedan få en massa nya pengar)x)

Reser: Ja, mycket!

Har släkt: Ja, men i en annan världsdel (USA)

Allt ska vara...: Perfect!

Jag blir arg när: Det inte går som planerat eller att jag inte får köpa ng eller har råd

Jag blir glad när: Jag får det jag vill ha, när jag är med min häst el mina kompisar^^

Lycko tal: 24

Varför: För att jag fyller år den 24 och för att det är julafton då och man får presenter och får vara med sin släkt eller sina vänner :)

 

Okej, snabbfakta om mig, kommer mera, men det där var liksom Lite personligt..typ x) men hoppas ni vet lite mera om mig nu :)^^

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzii - 9 mars 2011 16:27

Moi Moi   Idag så började jag inlägget med moi moi vilket betyder hej hej på Finska^^ Vet inte vart jag fick det ifrån, men eftersom jag skrivigt på svenska, engelsk så skulle det vara kul med variation...typ ^^ Men idag så är det näst sista da...

Bad

Av Lizzii - 8 mars 2011 21:38

Hello! Nusitter jag i sängen på hotellrummet och skriver på bloggen...^^ Vi var nyss nere och badade och man är helt slut! promise...^^ men men, då sommnar man gott ikväll då :) Vi ska ta och sticka ner till sportsbaren och dricka lite cooca coola ...

Av Lizzii - 8 mars 2011 17:12


Hejhej bloggen! Nu så har jag och lillebror varit nere i affären och köpt glass!^^ Jag tog en våffla med två kulor, daim och Tutti Futti Marchmellows *stavning*  den var super goood^^  Lillebror tog en våffla med två kulor han med :) Choklad (en fa...

Av Lizzii - 8 mars 2011 14:05

Hejhej^^ Lovade ju er att ni skulle få bilder från idag^^ så här kommer dem:)                      Lillgubben ser så trött ut..^^ Men han var ju lite trött idag också, för han sov dåligt, men man tar nya tag imorgon :)    ...

Av Lizzii - 8 mars 2011 13:55


Hejhej bloggen^^ Idag så har vi varit i backen hela dagen, eller ja halva dagen kan man säga :) Det var kul i backen och mkt folk, men det är det ju alltid, och speciellt i Åre och när det är sportlov och allt^^ Det var en toppendag för mig idag!^^...

Presentation


hejhej bloggen!=D Jag kommer från en blogg som heter www.berlock.bloggplatsen.se men har fått upp ögonen för Mode! så dedt är det bloggen kommer handla om=D Mode, kläder, smink och min resor som jag gör=D Läs, kommentera o följ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards